Vi går i gang med legepladsen i Sæby!
Kom og vær med, når vi starter arbejdet på legepladsen den 10. april. Der kommer søde frivillige og fjerner det gamle underlag
Der vil være hyggeligt samvær for både børn og voksne:
- Saftevand og kaffe
- Bål med snobrød og pølser
- Aktivitet: “Vær arkitekt” vær med til at tegne.
Kig forbi og vær en del af fællesskabet, alle er velkomne!
Vi glæder os til at se jer Fonde der har støttet vores fine projekt:
- LAG Fjordlandet Den europæiske landbrugsfond
- Lejre kommune anlægsfonden
- Nordea fonden

