Hygge/krea aften kom og vær med!
Næste gang er tirsdag d. 28. april kl. 19-21. Har du lyst til at: strikke eller hækle male eller være kreativ spille brætspil - eller bare fortælle en god røver istorie og hygge dig i godt selskab? Så kom forbi! Tilmelding ikke nødvendig! Bylauget giver kaffe og te, og der vil være mulighed for at købe øl og vand. Vi finder sammen ud af, hvad vi hver især har lyst til at lave – det vigtigste er samværet Alle er velkomne – både mænd og kvinder.